|
|
|  |
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
Doporučujeme
|
|
|
|
Máte jasný názor na rovnoprávnost pohlaví. Změnilo vám život něco, co se tohoto tématu týká? Ozvěte se. Hledáme muže s jasným názorem a životními zkušenostmi pro dokumentární film s pracovním názvem "O čem OPRAVDU sní muži". V případě zájmu se podílet na tomto projektu nám napište na info@svaz-muzu.cz |
|
Zdroj: Český svaz mužů 21.5.2007 |
Přečtení článku: 498068x
|
|
|
Pošli článek e-mailem kamarádovi |
|
|
20.05.2017, 15:44 Žen v podnikání přibývá výrazně víc než mužů
10.05.2017, 09:43 Druha někdo pobodal na ulici, oznámila žena policii. V cele nakonec skončila ona
03.05.2017, 18:53 Matka hodila kojence do vroucí vody. Zatmělo se mi, řekla soudu
02.05.2017, 03:12 Žena v Chebu se vplížila do bytu spícího expřítele a brutálně ho zbila
23.04.2017, 11:42 Je lepší být žena?
|
|
Vložit nový příspěvek
Sbalit příspěvky
 |
|
Autor: zaz 
Založeno: 21.05.2007, 20:50
Myslí feminacistky na něco jiného než na prachy? Evidentně ne!
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 22.05.2007, 09:50
No co, stejně by se to neutajilo. K mužským snům přece patří i noční můry, tak to by se v tom dokumentárním filmu nějaká ta sestra feminacistka objevit měla. Myslím, že jsme první na ráně:-)))
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 22.05.2007, 10:05
Odpovědí: 83
Český svaz mužů uvádí širokoúhlý barevný film "Baba dala vojákovi"...
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: Vránolump 
Založeno: 22.05.2007, 10:12
Na rozdíl od bab, dědci už dát většinou nemohou, i když snaha by tam byla.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 23.05.2007, 10:27
To je zcela zcestá metoda, neb feminacistky nosí zásadně plnovous, který podobné útoky spolehlivě odpruží.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: * 
Založeno: 22.05.2007, 10:16
A na to bleskově zareagoval Svaz feministek a uvádí rovněž širokoúhlý barevný film "Jedna dala druhé"...
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: jjj 
Založeno: 22.05.2007, 20:40
Jak jsem už jednou řekl: jste fakt dobrá!
Na tyhle čuriny tady tak akorát.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 07:22
jjj, já jsem jinak v reálu veselá a slušná holka, ale to je tím, že v okruhu mých známých a přátel nejsou feministický "čuriny". Hezký den.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 23.05.2007, 08:08
A kde se ve "veselé a slušné holce" bere potenciál k takovým výlevům sprostoty? Mimo jiné i na adresu těch, kteří žádné militantní a nebezpečné názory nevyjadřují a vás se ani slovem nedotkli?
Mimochodem, ještě stále mi dlužíte tu omluvu. Nebo do někoho se bez příčiny navézt a pak dělat mrtvého brouka patří také k základní výbavě veselých a slušných holek? ;o))).
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 23.05.2007, 08:17
Krom četných a sprostých výlevů ta veselá a slušná holka tu bez obalu lidem tyká, cizím dětem nadává do parchantů a spratků, sama sebe s klidem nechá označit za píču nebo slepici od místního xenofoba jen aby se v tom s ní vezly všechny ostatní ženy a má podivnou zálibu v plynových komorách.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 23.05.2007, 10:05
Slušný člověk se krom jiného pozná tak, že svá vlastní případná selhání nesvádí na prostředí, ale na vlastní slabost.
Jestliže většina diskutérů na tomto webu bez ohledu na pohlaví dokáže být slušná, není důvod, aby to nedokázali i jiní. Pokud se někdo do útočně vulgární pózy úmyslně stylizuje, pak nemá smysl, aby se zároveň označoval za slušného člověka "svedeného" prostředím k vulgaritám. Účast na tomto fóru je zcela dobrovolná a kdo se nechce nechat "svést" ke sprosťárnám, nemusí, ledaže by o to velmi, velmi stál. Řekla bych, že to je právě Váš případ. Vaše výpady jsou primárně agresivní, dopouštíte se jich mimo jiné i v předchozím příspěvku, viz:
"Pomrvený názory šílených zamindrákovaných lesbických feministek! Sama tak uvádíte důvod, proč je nutné proti Vám razantně postupovat."
Takž e abychom si to ujasnili, ráda bych věděla toto:
1. Proč mě nazýváte šílenou, zamindrákovanou lesbickou feministkou? Uveďte konkrétní příklad, kdy jsem se v diskusi takto projevila.
2. Jaký důvod a k čemu že to konkrétně uvádím?
Máte možnost diskutovat zcela korektně, bez vulgarit, doufám, že ji jako "ve reálu veselá a slušná holka" využijete.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 10:35
A co si takhle zamést i před svým prahem? :
-Autor: dulcibelka
Založeno: 22.05.2007, 10:05
Odpovědí: 14
Článek: "O čem OPRAVDU sní muži".
Český svaz mužů uvádí širokoúhlý barevný film "Baba dala vojákovi"...
Nemá m čas vypisovat všechno, ale např. označení ženy, která zahýbá a dotáhne do rodiny manželovi cizí díte, nazvala jedna Vaše diskutérka ŠIKOVNÁ TO HOLKA. Tak to Vám přijde normální a nepoučujete ji, že?
Mě to normální nepřijde, je to pro mě kurva, kurva je sice vulgární výraz, ale výstižný.
-
Zaměřte se na své řady! Rady, které jste udělila mě, tam v mnoha případech najdou široké uplatnění.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 23.05.2007, 11:23
Zareaguji na oba Vaše příspěvky najednou.
1. "Jmenovala jsem konkrétně Vás?"
Ano, jmenovala, a to použitím DRUHÉ OSOBY plurálu, která v češtině zahrnuje osobu osloveného, buď formou vykání nebo zahrnutím do většího počtu oslovovaných osob. Tedy konkrétně ve výroku: "Sama tak uvádíte důvod, proč je nutné proti VÁM razantně postupovat" oslovujete, a to jak v případě vykání, tak i oslovení většího počtu osob, i MĚ. Nejde tedy o vztahovačnost, ale o to, co logicky vyplývá z vašeho výroku.
Takže opakuji svou otázku:
Proč mě nazýváte feministkou, navíc vztahovačnou? Uveďte jakýkoli můj KONKRÉTNÍ výrok, který by výše uvedené tvrzení dokazoval.
2. "A co si takhle zamést i před svým prahem?" : následuje výrok DULCIBELKY
Nezbláznila jste se náhodou? Mluvíte o zametání před VLASTNÍM prahem a citujete mi DULCIBELKU? Co si takhle udělat přehled o autorech výroků?
3. "...nazvala jedna Vaše diskutérka ŠIKOVNÁ TO HOLKA."
Já nevlastním žádnou místní diskutérku ani diskutéra, takže žádná z nich nemůže být MOJE. Každý odpovídá za to, co sám napsal, a nikoli za to, co napsali jiní. Proto nejsem zodpovědná ani za výroky Dulcibelky ani kohokoli jiného a naoplátku ani po Vás nežádám, abyste zodpovídala za výroky jiných, byť by se mi sebevíc nelíbily.
4. "Tak to Vám přijde normální a nepoučujete ji, že?"
To, že někdo něco NENAPSAL, není žádný argument, argumentovat můžete jen tím, co tu kdo NAPSAL. Je to velmi logické, zkuste se nad tím zamyslet a jistě Vám to dojde. Jestli ne, přístě mohu vysvětlit podrobněji :-)
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 12:16
... Jestli ne, přístě mohu vysvětlit podrobněji - Proboha, jen to ne! Tenhle dlouhatánský blábol bohatě stačí. Všechny se tu prezentujete jako feministky, proto všechny, a tedy i Vy, zodpovídáte v globálu za vše, co tu kdo prezentujete.
A aby jste to konečně pochopila, výrok: "A co si takhle zamést i před svým prahem?" : znamená, že vy všechny feministky na jedné hromadě hnoje si máte zamést před vlastním prahem.
..."Proč mě nazýváte feministkou, navíc vztahovačnou? Uveďte jakýkoli můj KONKRÉTNÍ výrok, který by výše uvedené tvrzení dokazoval".... To jste vážně tak hloupá? Vztahovačně jste reagovala na můj příspěvek adresovaný pro jjj.
Pokud existuje absolutno, tak je to v případě feminizmu - absolutní zrůdnost.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 23.05.2007, 12:57
To, že odpovídáte na Kristininu zcela korektní otázku opět agresivně, o vás vypovídá mnohem víc, než by vám asi bylo milé.
Zvláště toto je perla : "Všechny se tu prezentujete jako feministky, proto všechny, a tedy i Vy, zodpovídáte v globálu za vše, co tu kdo prezentujete."
Vy jste asi nečetla x příspěvků, kdy celá řada z nás výslovně říká, že se za feministky nepovažujeme? A na základě čeho jste došla k závěru, že se tak prezentujeme? Na základě prosté skutečnosti, že sem píšeme? K tomu skutečně nemám slov a ani jich netřeba, každý si udělá obrázek sám.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 24.05.2007, 14:10
Jaké názory jsou rozumné a jaké nikoli, v tom se asi budeme diametrálně lišit. Ale pokud někdo názorově stojí na opačném pólu a bude se mnou argumentovat SLUŠNĚ, nedělá mi problém se s ním o tom rovněž slušně pobavit.
Vy jste Kristině napsala, že "všechny se tu prezentujete jako feministky, proto všechny, a tedy i Vy, zodpovídáte v globálu za vše, co tu kdo prezentujete."
To jednak není pravda - tedy vašimi vlastními slovy to znamená, že lžete. Snad krom Jarmily K. se tu nikdo jako feministka neprezentuje. Několik z nás dokonce explicitně prohlásilo, že s tímto hnutím nemají a nechtějí mít nic společného. Jestli toto nazýváte "prezentací feminismu", pak nelze než vzdát snahu vám cokoli vysvětlit.
Jednak to znamená, že zastáváte názor "kolektivní viny" ve stylu "jeden za všechny, všichni za jednoho". Pak tedy nechápu, proč to vztahujete pouze na místní diskutérky, které zcela svévolně nazýváte feministkami, a nikoli také na sebe (podle této teorie vy souhlasíte se svazem mužů, a jste tedy v globále odpovědná za jakékoli prohlášení, které na tyto stránky napíší jiní jeho sympatizanti). Pitomost, že? Ale v obráceném gardu jste ji bez mrknutí oka vyřkla a ještě si na ní trváte.
Jak se chcete vykroutit z tak evidentního používání dvojího metru?
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 23.05.2007, 13:38
Musím Vás upozornit, že Vaše reakce vykazuje několik očividných rozporů:
1. Na můj zcela slušný, a hlavně konkrétní a věcný příspěvek reagujete opět agresivními vulgaritami ( viz "blábol", "hromada hnoje" atd.), což je v přímém rozporu s tím, co jste napsala předtím, a sice, že Vás k vulgaritám svádí vulgární prostředí. Tímto dokazujete, že naopak Vy sama to vulgární prostředí iniciativně vytváříte, nicméně Vás musím upozornit, že já se za žádných okolností k vulgaritám svést nenechám :-)
2. Váš výrok o tom, že jsem údajná feministka jste zatím NIČÍM NEDOKÁZALA, pouze ho opakujete stále a stále dokola, čímž se ale pravdivějším nestane.
3. Na Váš příspěvek určený pro jjj jsem nereagovala, a už vůbec ne vztahovačně, pouze jsem dopnila Alizon a to, co jsem napsala, mohu doložit Vašimi zcela konkrétními výroky. Výraz "vztahovačnost" tedy vůbec není namístě.
4. O mé vztahovačnosti jste naopak psala Vy sama v souvislosti s tím, že Váš výrok "Pomrvený názory šílených zamindrákovaných lesbických feministek! Sama tak uvádíte důvod, proč je nutné proti Vám razantně postupovat" se mě údajně netýká a poté, co jsem Vám, opět věcně a korektně vysvětlila, že se mě týká, najednou zcela mimo mísu měníte předmět té údajné vztahovačnosti.
5. "Všechny se tu prezentujete jako feministky, proto všechny, a tedy i Vy, zodpovídáte v globálu za vše, co tu kdo prezentujete."
Te nto výrok je druhu absurdní nebo spíš dadaistické hříčky, a bylo by jistě možno ho vhodným komentářem zesměšnit ještě víc, než on sám zesměšňuje svého autora či autorku, ale nechám to být, už takhle je má snaha vytáhnout z Vás JEDEN JEDINÝ VĚCNÝ ARGUMENT na podporu Vašich tvrzení zcela marná, takže se zatím jdu věnovat něčemu užitečnějšímu :-)
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 08:36
Jestli Vás to potěší, tak se omlouvám - ale za co? Nezanedbávám internetem malé děti, počítač je můj pracovní nástroj, a protože nechci zanedbávat práci, nemůžu číst úplně všechno.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 23.05.2007, 12:52
Za co? Vy máte opravdu ale špatnou paměť, nebo těch urážek trousíte tolik, že si nepamatujete, kdy jste komu co řekla? Osvěžím vám paměť, ostatně už asi potřetí.
"Pokud žena není feministka, ještě neznamená, že je "pán". Za to ty si s prominutím sereš do huby.
Pokud si zpětně proberu tvoje příspěvky, tak jednou bydlíš na koleji, pak jsi mamina od dvou malých dětí, a nyní pro změnu tě muž podporuje v tvojí profesi. Nejsi naopak ty trochu rozpolcená ?"
Toť citát z vašeho vlastního příspěvku, 24.04.2007, 09:25. Tykání, vulgarita, i když jsem vám k ní před tím nezadala žádný důvod. Tolik k té deklarované slušnosti.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 24.05.2007, 09:51
Je mi líto, ale výše uvedený příspěvek je OPĚT v rozporu s Vaším tvrzením, že Vás k vulgaritám svádí prostředí. Pokud vím, nedohodly jsme se na tykání a proto je tento způsob oslovení z vaší strany projevem hrubé neslušnosti.
O používání mozku mluvím v souvislosti s věcnou argumentací. Já jsem zatím vyargumentovala všechny své názory, Vy ani jeden, pokud se ovšem Vaše invektivy vůbec dají za názory považovat.
Pokud jde o to slovo, vyvodila jsem ho z termínu Cliteratura, který se používá pro počítačovou literaturu. Pokud jste měla na mysli něco jiného, vysvětlete co.
Hlavně ale stále čekám na to, že zde věcně zdůvodníte své tvrzení, že jsem feministka, ze kterého zřejmě všechny ty urážky pramení.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 24.05.2007, 14:14
Hvězdičko, Kristina ani já vás přece nežádáme o tolik. Obvinila jste nás z tolika věcí, které hraničí s urážkou na cti, že je logické požadovat po vás nějaký VĚCNÝ důkaz tak závažných tvrzení. A vy se zatím kroutíte jako had, utíkáte od tématu a myslíte si, že když sklouznete k osvědčené taktice vulgárních urážek soupeře, že vám to projde?????
Nechtějte po mně, abych byla nucena myslet si o vás to, co jste vy před časem prohlásila o mně... totiž, abych nepoužila vaší vulgární terminologie, že si nevidíte do úst.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 24.05.2007, 14:27
Podívejte Alizon, nechcete-li sledovat nějaký program v televizi, tak to buď přepnete jinam, nebo vypnete. Tak Vám dám radu, reagujte na mé příspěvku stejným způsobem. Prezentujete se tu s Kristinou jako intelektuálky, tak Vás to mohlo napadnout samotnou, ne?
A za další, nemám žádnou povinnost Vám cokoliv vysvětlovat, pokud nebudu chtít. A myslet si o Vás můžu taky co chci. A věřte nevěřte, projde mi to!
Zatím sbohem, Vy dvě chytrolínky.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 24.05.2007, 14:48
Aha, takže když se mi nelíbí, že se do mne někdo zcela bez příčiny vulgárně naváží, přičemž není schopen uvést JEDINÝ důvod, který by aspoň trochu obstál, tak to mám řešit tak, že si toho prostě nebudu všímat? A proč se tedy vy pouštíte do debat s Dulcibelkou, Školačkou a ostatními, které podle vašich slov nutí "slušnou holku", aby používala slovník hodný otrlého námořníka? Když se vám jejich názory nelíbí, tak prostě můžete vypnout počítač a ne si takto zadávat. Nebo že by zase dvojí metr?
Myslet si o mně, Kristině i ostatních můžete samozřejmě co chcete. Ale pokud si myslíte něco nelichotivého (třeba že jsme zběsilé lesbické feministky) a řeknete to na plná ústa, tak je pak komické, jak náramně se divíte, když po vás chceme, abyste to obhájila, a ještě komičtější je to, jak přitom kličkujete. Ne že nemáte povinnost, ale vy nemáte schopnost obhájit neobhajitelné. A to pak samozřejmě ponechává prostor laskavému čtenáři, aby si myslel zase něco svého o vás.
Na to, aby vás člověk nachytal na švestkách, nemusí být žádný velký intelektuál a dokonce ani chytrolín, vy si na ty vidle pokaždé krásně naběhnete sama.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 24.05.2007, 20:02
Vaše starost o mé děti je pozoruhodná, nicméně zcela bez souvislosti s původním tématem diskuse, kterým byly, jak si jistě vzpomínáte, některé vaše urážlivé výroky na adresu zdejších diskutérek.
Předpokládám, že když někdo prohlašující se za slušného člověka tvrdí něco tak závažného jako obvinění a urážky na cizí adresu, tak si za tím také stojí a dokáže to nějak doložit a obhájit. Také pokládám za zcela legitimní, když se takto urážená osoba dožaduje nějakého vysvětlení. Ale to vy jste ani na opakované výzvy neudělala a udělat ani nemůžete, protože vaše tvrzení se prostě nezakládají na pravdě (nazvala jste nás namátkou "šílenými zamindrákovanými lesbickými feministkami", přičemž o své nepříslušnosti k feminismu už se tady řada z nás opakovaně vyjádřila a hovořit o lesbické orientaci u žen zpravidla dlouhodobě spokojeně vdaných a majících děti je bez dalších důkazů minimálně na pováženou.)
Zkrátka a dobře - dopustila jste se neuvážených výroků, které nejste schopna obhájit, takže kličkujete jako zajíc a snažíte se od této skutečnosti všemožně odvést pozornost. Což se vám příliš nedaří, a já (a se mnou možná i nějaký ten laskavý čtenář či čtenářka) se vcelku pobaveně díváme, jak se čím dál víc vyvalujete ve vlastním dehtu a peří a otáčíte se ze všech stran, aby na vás všichni dobře viděli.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Alizon 
Založeno: 25.05.2007, 17:48
Váš problém, Hvězdičko, je, že se pouštíte do debat, na které prostě nemáte, a ke své škodě si to nejste schopna včas uvědomit. Dostanete děsivou nakládačku, protože nejste schopna ustát a odargumentovat ani základní věci, které tvrdíte. Pak se v marném pokusu zachránit si tvář uchylujete k vulgaritám v domnění, že jimi soupeře ukřičíte nebo alespoň strhnete na svou úroveň.
Do téhle debaty s vámi mě vyprovokovalo vaše nehorázné tvrzení, že jste v reálu slušná a veselá holka, kterou k vulgaritám provokují pouze feministky zde na webu. Domnívám se, že všechna tato tvrzení se vám samotné podařilo popřít mnohem lépe, než by se to mohlo podařit komukoli z nás. Kristina i já jsme vám myslím daly docela dost šancí vyjít z toho se ctí. Bohužel - pro vás - jste nedokázala využít ani jednu. Vzpomeňte si na to, až zase budete v pokušení někde vykládat o své slušnosti a o tom, jak se vás ti ostatní snaží ukřičet:o)))
Pokud jde o mě, já jsem se už na váš účet pobavila dost a nic nového v tomhle směru při vašem potenciálu už asi nevymyslíte, takže nevidím důvod v této debatě pokračovat.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 25.05.2007, 10:33
No, vzhledem k tomu, že od protistrany se už jiných "argumentů" než kupek hnoje, sraček, případně různých ad hominem teorií o domácím zázemí oponenta nedočkáme, uzavírám tuto diskuzní epizodu konstatováním, že bylo nade vší pochybnost prokázáno, že není pravda, že * je k vulgaritám "sváděna" okolním prostředím, ale sama toto vulgární prostředí iniciuje.
Domnívám se, že důvodem tohoto urputného úsilí znechutit slušným diskutujícím účast v diskuzích NEJSOU antifeministické postoje, které tímto diskusním stylem spíš poškozuje, nýbrž snaha vyhnat z tohoto webu ženy, ať už feministky nebo nefeministky, protože se spoléhá na to, že slušný diskutující, který si dává záležet na korektní argumentaci, ten nával halabala navršených sprostot prostě nevydrží.
Osobně si myslím, že by byla velká škoda, kdyby toto úsilí zvítězilo a kdyby tento web definitivně ovládli primitivové a trollové :-)
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 24.05.2007, 15:22
Hm, zajímavé. "Cliterat" znamená prominentní feministku? To ale nebude úplně běžný termín, viďte? Kdo a kde ten výraz užívá? Asi se hodně pohybujete v prostředí blízkém feministické problematice.
Jinak věcnost v diskuzi je schopnost doložit svá tvrzení objektivně existujícími a ověřitelnými fakty. Například, jestliže tvrdím, že se mě Váš jistý výrok týká, mohu to doložit použitím zájmena druhé osoby plurálu, které objektivně existuje a každý si je může ověřit.
Naproti tomu věcné není, jestliže zde pořád dokola tvrdíte, že jsem feministka, aniž byste uvedla jediný objektivně existující a ověřitelný fakt.
Má-li být tímto faktem schopnost věcného přístupu, pak by to o feminismu vypovídalo dost lichotivě, a to byste jistě nechtěla. Krom toho by se tu jako feministé prezentovali další diskutéři, kteří místo urážek používají argumenty a to by se jistě zas nelíbilo jim :-)
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: litovel 
Založeno: 22.05.2007, 10:24
Odpovědí: 2
kazdy dal kazdemu? To je dostatecne demokraticky, ne?
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 22.05.2007, 13:19
Ano, a taky by to jistě přispělo ke zvýšení porodnosti.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: levin 
Založeno: 22.05.2007, 13:26
To uz tu prece bylo, a dokonce ve filmu.
Kdyz vsichni vsechnem (vsechno) dame...
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: mika 
Založeno: 22.05.2007, 16:53
Odpovědí: 4
Jestli i pan Hausmann přispěje svými myšlénkami... To by mohlo být docela zajímavé scifi!
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 22.05.2007, 17:54
No nevím, jestli páně Hausmannovy vývody lze nazvat myšlénkou, ale rozhodně by se to mohlo vysílat až po 22. hodině :-)))
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: mika 
Založeno: 22.05.2007, 18:32
Nevadí, já si počkám. Strašně se těším na scénu, kdy se krásná žena po promilované noci (hodině? půlhodině? pěti minutách?) promění v sud piva...:-))
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 22.05.2007, 19:12
Já Vám toto čekání ušetřím!
Sdělením, že metamorfóza se již uskutečnila. Hausmann budiž důkazem, že je tato možná, nastojte!, i v mužském rodě...
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |
|
Autor: mika 
Založeno: 23.05.2007, 10:35
To už není scifi, to už spadáme do žánru hororového...:-)))
Dom nívám se, že kdyby někdo jiný, než paní Sommerová zpracoval téma "o čem ženy OPRAVDU touží", moc by se to od mužské verze nelišilo.
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: čtenář webu 
Založeno: 23.05.2007, 09:26
Odpovědí: 2
Kdyby si někdo chtěl opravdu chtěl udělat názor, jak je to doopravdy ženy myslí s tou rovností, stačilo by, aby si přečetl/a tuhle diskusi.Schopnost většiny místních účastnic vnímat jiný názor, je na úrovni šimpanzích samic, které vždy zaručeně vítězí uječením samců. To se odehrává na všech foŕech a úrovních kde vítězí tahle nová ženská morálka.Čekají nás pěkné časy řízené duševními kloakami
předváděného typu.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: Kytička 
Založeno: 23.05.2007, 22:17
potvrzuji, že ženský hlas je zpravidla zabarven tak, že jím lze snadno uječet. :-) výhrada k mužům - šipmanzím samcům je uvedena již nahoře
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 23.05.2007, 12:48
Odpovědí: 11
Zmiňovaný film nebude širokoúhlý ani barevný, nebude sexuální, nýbrž sociální - a jmenuje se "Balada o vojákovi".
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 23.05.2007, 13:19
To bude remake toho stejnojmennýho filmu, co natočili v roce 1959 v SSSR, ne?
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 23.05.2007, 14:05
To víte, remaky táhnou...Jen se lze obávat, komu svěří Svaz mužů hlavní roli!
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: Zdeno 
Založeno: 23.05.2007, 14:13
Ve skutečnosti tu dulcibelka udělala remake starého vtipu, který si zejm. vojáci vykládali v 60. letech:
Při ranním nástupu přečte velitel útvaru vojákům oznámení: "Dnes večer se v útvarovém kině bude promítat švédský pornografický film Dala baba vojákovi!" Večer je v kině narváno. Než se roztáhne opona, velitel předstoupí před obecenstvo: "Mám tu malou opravu. Nebude to film švédský, nýbrž sovětský. Nebude pornografický, ale panoramatický. A nejmenuje se Dala baba vojákovi, nýbrž Balada o vojákovi".
Vypráv ět vtipy, i ty recyklované, to se musí umět. Když člověk chce akorát za každou cenu někoho zesměšnit, tak z toho vyleze zrovna taková nemastná-neslaná křeč jako dulcibelce. Ale o feministkách a jejich smyslu pro humor už bylo napsáno dost.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 23.05.2007, 14:28
Nj, 60. léta, to jsem ještě nebyla na světě...
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: dulcibelka 
Založeno: 23.05.2007, 14:52
Já už se lekla, že to nikdo nezná :-))
Alespoň většina reakcí, zejména přiboudlé hvězdičky, tomu nasvědčovala...
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |  |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 14:57
Na rozdíl od tebe jsem nebyla na vojně a jako batole jsem koukala na jiný filmy.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: * 
Založeno: 23.05.2007, 13:53
Svaz feministek zůstane u širokoúhlého barevného filmu a místo původně zamýšleného filmu:
"Jedna s druhou", bude točit film na motivy Natalie Angier "Intimní zeměpis ženského těla".
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 23.05.2007, 14:25
Co takhle kdybysme založily svaz místních diskutérek a natočily proslulé Vagina monology? Nechtěla byste roli?
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
Autor: Roman Motyčka 
Založeno: 23.05.2007, 20:22
Odpovědí: 9
To jsem netušil, že téma mého dokumentu je tak žhavé. Už se těším na natáčení. Roman Motyčka - režisér
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 23.05.2007, 23:25
Jen bacha ať v téhle diskusi nechytnete nějakou inspiraci, mohlo by to pak být dost divoký X)))
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |
|
Autor: el bunda 
Založeno: 23.05.2007, 23:31
Já vám řeknu, o čem sním. O pěkných normálních ženských se kterými se nechá normálně pokecat o životě. Ale tady mě všechny přispěvatelky uvedou vždy do stavu nepříčetnosti. Po přečtení několika příspěvků mi stoupne vždycky adrenalin, že by mohl týct z uší. Někdy se mi zdá, že na tomhle webu se schází nejjedovatější ženský z celých Čech.
V týhle diskuzi si musí dát člověk pozor na každý písmeno, aby se náhodou někoho genderově nedotknul. Já jsem v reálným životě snad ani takovou ženskou nikdy nepotkal.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: * 
Založeno: 24.05.2007, 09:34
Víte, jednou z vlastností feministek bude zbabělost. Takže se kolem Vám v reálu možná nějaká ta feministka mihla, jenže se mezi normálními lidmi v reálu neodvážila projevit. Statečné jsou pouze tady, protože je to tu anonymní a můžou lhát. Tady jim inzultace nehrozí.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 24.05.2007, 16:01
Ale kdepak, kdyby mě el bunda potkal, tak by mě určitě nepřehlídnul - kolem mě je vždy rozruch, neb oslňuji davy nadržených lesbiček svým nefalšovaným feministickým plnovousem a hustě zarostlýma nohama, nemluvě o té spoustě neplatičů alimentů napíchlé na tom kopí, co nosím přes rameno.
Jen si vzpomeňte, správná feministka je přece neobyčejně ohyzdná, nepodléhá modnímu diktátu a je na první pohled psychicky vyšinutá, takže jaképak přehlížení v davu.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |
|
Autor: aleš 
Založeno: 27.05.2007, 15:20
Ono tady to tlachání přítomných dam se ani nedá nazvat diskusí (natož diskusí konstruktivní). Proto se s nimi už do žádných ani nepouštím. Je to jen zbytečná ztráta času.
Jejich uhýbání od tématu, nenazývání věcí pravými jmény a jiné bláboly už mě dávno omrzely. A vidím, že nejsem zdaleka sám. Když je člověk nachytá na nějaké jasné lži či protiřečení, začnou vás nazývat zamindrákovaným ztroskotancem, zkoumat vaši osobnost, babrat se ve vaší povaze, zda je s vámi schopná vůbec nějaká vydržet apod..Svým způsobem chytrá, taktická a (bohužel na některé neznalé muže) velice účinná zbraň.
Téma zní "O čem muži opravdu sní". K tomu se tady vlastně ani žádná nevyjádřila (pardon! zcela určitě jsem nečetl všechno). To, co tu ty slepice předvádějí, rozhodně v mých snech neprobýhá. Možná, pokud je některé z nich tak 18 let, je štíhlá, hezká a umí dobře kouřit, bych jí těch pár minut věnoval.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: Belisarius 
Založeno: 27.05.2007, 16:42
Souhlasím, ale zkusme zabojovat v psychologické rovině, nikoliv jen snahou objektivně argumentovat.
Začněme diskutovat mezi sebou (pouze muži), ženy ignorujme a nevymezujme se vůči nim ...na tomto webu...to je nejúčinější zbraň vůči ženskoagresivním blábolům.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: 
Založeno: 27.05.2007, 16:52
Tak to máte smůlu, já vám těch pár minut nevěnuju, nejste můj typ.
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: Kristina 
Založeno: 27.05.2007, 20:12
Aleši, prosím prosím, až Vy někdy nachytáte nějakou místní diskutérku při lži nebo protiřečení, viďte že mě k tomu neprodleně přivoláte? Taková rarita by se totiž už nemusela nikdy opakovat a já bych o ni rozhodně nechtěla přijít :-)))
Odpovědět na příspěvek
|
|
 |  |  |
|
Autor: Zubejda 
Založeno: 27.05.2007, 21:25
To by se dalo říct i o některých mužích. Myslím, že zbytečně paušalizujete.
Odpovědět na příspěvek
|
|
|
|
 |
|
Dnes hrajeme o mobilní telefon Vodafone 226 Ultra slim
Sponzor soutěže je:
Soutěžní otázka:
Manžel může ode dne, kdy se dozví, že se jeho manželce narodilo dítě, popřít u soudu, že je jeho otcem do
|
|
|
 |
|
Smetana
¬02.03.1824 U12.05.1884 |
Významný český hudební skladatel. Známý především cyklem symfonických básní Má vlast a operami Libuše a Prodaná nevěsta.
|
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
 |
ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.
Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz Tvorba www - Web & Media a.s. |
 |
|
|