Doporučujeme


29. dubna 2009

Žena & Muž

Redaktor: VaS

Aktualita

Konec gentlemanů aneb Dveřmi do oka, holí do zad

Včera jsem dostala hroznou ránu dveřmi do obličeje, takže mi promiňte případnou pomatenost smyslů. Tento článek je oslavou gentlemanství, obžalobou hulvátů a především zdůvodněním, proč si za to my ženy můžeme samy.

Před vchodem do školy postával hlouček lidí. Měla jsem plné ruce práce. Diplomové práce. Těch materiálů jsou stovky stran a ruce jen dvě. Kafe jedno. Spolužák na druhé straně dveří se stejným počtem rukou a žádnou kávou podržel těžké lítací dveře blondýnce přede mnou. Prošla s nafrněným výrazem. Já jsem se usmála a miniaturními krůčky cupitala k lítačkám, bryndajíc kávu a šustíc obrovským papírovým stohem. Přesně na prahu dveří mě dotyčný sjel pohledem a usoudil, že mám situaci pod kontrolou. Pustil dveře. Jak jsem vám tak seděla na zadku s kávou na prsou a zasněžená pobryndanými listy papíru, napadlo mě, že si za to vlastně můžeme samy.

Už dávno nežijeme v době, kdy muž spatřil ženský kotníček a byla ruka v rukávě. Podívejte se na nás, jsme emancipované, vzdělané, chodíme na box a brousíme parkety. Jsme silné a máme ostré lokty. Zaplaťpánbůh! Jsme také vulgární a frivolní. Bohužel. Muži byli automaticky galantní pouze do té doby, dokud ženy byly něžné a slabé.

Já teda jsem něžná a slabá. Hlavně na vysokých botičkách. Jsem padací typ. I v teniskách mě musí můj nebohý přítel každou chvíli seškrabávat z chodníku. A teď si to představte na vysokých štanglích. V létě jsem ve stanici I.P.Pavlova vypadla z tramvaje č. 10. Po hlavě. Venku stojící muž mě reflexivně chytil do náruče. Oba jsme řvali úlekem. Když jsme dokřičeli, postavil mě na zem a odjel. Byl to gentleman, jeden z posledních.

V zimě mi ve frontě na vlek upadla rukavice. Ohnula jsem se pro ní a ztratila rovnováhu. Moje lyže se v husté frontě rozjely kamsi směrem k vleku, načež se po 5 m překřížily a já jsem zahučela mezi natěsnané lidi a pár nešťastníků strhla s sebou.

Někdo mi špičkou lyže nakopnul kostrč. Nade mnou stál prošedivělý muž a shlížel dolů. Natáhla jsem k němu ruku bez rukavice a omluvně se zaculila. Praštil mě hůlkou Salomon do ramene a pak ještě dvakrát do zad. „Ty krávo, krávo, krávo…“ (v nadávkách nebyl příliš invenční) „Nauč se lyžovat!“ Řekla jsem mu, že se má naučit nadávat!

No, a pak se v tom vyznejte. Asi měsíc po „krávě krávě“ mi na plese na Žofíně cizí muž vytrhl z ruky kabát a začal couvat. Bleskurychle jsem přiskočila a o kabát se s ním začala tahat. Než jsem toho kriminálníka stihla osočit z pokusu o loupež, vypadlo z něj, že se mi pouze pokoušel pomoct a byl ten tam.

Ženy si odvykly galantnosti přijímat. V Americe pochválí muž kolegyni blůzu a druhý den je nezaměstnaný v kriminále za sexuální obtěžování. Je to absurdní. A víte, co je ještě absurdnější? Americké feministky se údajně cítí diskriminovány tím, že nemají penis a nemohou tudíž močit ve stoje. Vymyslely proto takové korýtko, které si emancipovaná žena při močení vloží pod sebe a může vesele čůrat do mušle a psát písmena do sněhu.

A tak se muži bojí držet dveře a ženy padají na zadek. Z mužů se stávají hulváti a ženy se obírají o jednu z mála výhod svého něžného a slabého ženství.

No, a já pořád věřím, že ve vás, mužích, ten gentleman někde dříme a budete mě sbírat, chytat a zachraňovat a já se na vás za to budu hezky usmívat, i když čůrám vsedě.

Autorka: Renata Francová


Zdroj: francova.blog.iDNES.cz 24.4.2009

Přečtení článku: 698845x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

24.04.2013, 00:31   Neštěstí ženské emancipace
02.06.2009, 02:24   Darwinova příbuzná se vzdala profesury na Oxfordu
13.05.2009, 12:59   Emancipované ženy
15.03.2009, 09:50   Růžový svět - nářadí pro ženy
18.10.2008, 09:51   Kuplet o ženské emancipaci


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

P.s.p,

Autor: Wenda Muž

Založeno: 29.04.2009, 11:23

Odpovědí: 1

máte, co jste "chtěly".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: P.s.p,

Autor: el-bunda Muž

Založeno: 29.04.2009, 11:49

Já bych řekl, že máte to, co vám feministky vybojovaly. Navíc ještě můžete chodit rubat uhlí do dolů, zvedat balíky přes 15 kilo, do důchodu chodit jako muži, atd. atd.

Může mi někdo říct co pozitivního za posledních pár let feministky pro ženy udělaly?

Já mám pocit, že všechno je spíše proti ženám, místo toho, aby jim to pomáhalo. Nebo se mýlím, milé dámy?

Odpovědět na příspěvek

 

Stoji to za to

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 29.04.2009, 13:49

Odpovědí: 48

Porad se mame lepe , muzeme chodit do prace, do skoly , mit vlastni zajmy apod. Drive ta galantnost pravdepodobne koncila za dvermi domu . Myslim, ze to za to stoji.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 29.04.2009, 15:29

Máte recht, ale něco chybí. K dokonalosti chybí pouze stejné zákony jako v té Americe, aby jste mohly úspěšně žalovat za obtěžování.

Myslím že na Vás je vidět další feministický úspěch ... tady dobře vymytá šiška jejich propagandou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 29.04.2009, 15:53

To ani ne, ja to zase tolik nesleduju. Spise jsem vdecna za to , ze muzu delat , co sama chci. Z drivejsich prispevku zde jsem vycetla, ze nekteri pani by lustrovali i vyber casopisu a o mem hobby by se mi mohlo asi zdat , protoze by me poslali k plotne a bylo by.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 29.04.2009, 16:11

To je právě ta propaganda. Nikdo by Vás nikam neposlal. To už dávno zajistily feministky první vlny a pozor: muži uznali. Tudíž už nejméně 50 let by jste se mohla poslat kam je Vám libo sama. Nejsem znalec jako Lubob, takže ten to je schopen říci přesněji.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Adys Žena

Založeno: 03.05.2009, 12:34

Tedy, řekla jsem, že s Vámi už diskutovat nebudu, ale na tohle chci reagovat a napsal jste to Vy... tak si to neberte osobně, je to spíš náhoda :-)

Osobní zkušenost je trochu jiná. Tuhle nastala taková situace... volám si s tátou a povídám, že manžel jel na návštěvu ke svým rodičům, takže jsem na víkend "slaměná vdova". A on se zeptá, jak toho volného času využiju. "To asi budeš uklízet, že jo, když máš volníčko?"

WTF?! Uznávám, že náš byt by trochu více úklidových prostředků ocenil, ale se zkouškovým obdobím a krásným počasím na krku? Nejsem líná a pořádek uznávám - ale jen proto, že jsem sama doma, takže s odjezdem manžela jsem "ztratila veškeré zájmy na tomto světě"...? Ugh... můj otec je normální muž, žádnej šovinista nebo podobně, ale zkrátka - tohle je ve společnosti ještě hluboce zakořeněno.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 03.05.2009, 13:00

Koukám, že Vy jste protipól zdejších feminacibijců. Za vším vidíte bubáka zlých šovinistů, bu bu bu, už si pro Vás jdou! :D

Vašeho otce neznám, ale nemohla to bejt jenom rejpavá? Taková rejpavá, jako že máte doma podle jeho měřítek neuklizeno? A protože jeho žena to tak dělá a třeba u Vás máte na starost tuhle věc Vy, tak to nemá s šovinizmem nic společného? Já osobně bych to co Vy za tím neviděl.
To co odvozujete mi příjde dost krkolomné. Nebo jedním z Vašich zájmů není mít doma uklizeno? A copak je čistá domácnost v protikladu s nějakými ostatními zájmy? Že stavíte věci tak ostře do protikladu. Buď domácnost nebo zájmy a koníčky. Tomu nerozumím.

Máte to fakt těžký, když máte kolem sebe tolik nepřátel, včetně vlastního otce. Vůbec Vám to nezávidím.
Už se sestrami plánujete odjezd tam kde bude jen mírumilovné, empatické a nediskriminující prostředí bez nepřátel jejich logiky a všeho co vymysleli? Prostředí, kde bude dostatek adaptérů pro močení ve stoje a nebudou Vás pemanentně znásilňovat a diskriminovat? Já Vám to ze srdce přeji.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Adys Žena

Založeno: 03.05.2009, 13:28

Heh, vy mě bavíte :-D

Ano, s bratrem jsme vždycky plánovali, že utečeme rodičům a budeme si žít jako prasata v odpadcích a čučet na televizi... a krkat, to jde zvláště bratrovi (ačkoliv na manžela nemá - já se to od nich zatím marně učím). A ano, můj otec pravidelně jezdí 300 km, aby zkontroloval, jestli máme doma uklizeno. Jistě.

Ano, svět je na mě zlý, každý den mě někdo znásilňuje, bratr se mi směje, manžel mě nechápe, otec mě kontroluje, vadí mi, že nemohu močit vestoje (proboha - co je to jako za výhodu :-D). Nerozumím mužské logice, protože mě zajímají jen drby, móda a způsoby manipulace s muži a mám slepičí mozeček. Chci pryč! (Paradoxní je, že jsem vždycky chtěla odjet do Čečenska.) Jaký já mám strach ze šovinistů... ach :-) Jo, a taky z počítače, že mě sežere.

A jediný Vy! jste mě pochopil. Správně jste mě zařadil do odpovídající škatulky a pomohl mi tak najít mé místo ve světe. Jste obdivuhodný a navýsost se vyznáte v ženách. Velmi Vám děkuji. Poklona.


Ulízel jste někdy, pane? Ono to totiž taky zabere nějaký čas, takže uklízení skutečně stojí v protikladu k ostatním zájmům - ale o to v mém příspěvku vůbec nejde... jak říkám, nejsem líná a když je potřeba, tak uklidím. Princip je v tom, že to žádná rejpavá nebyla - že můj otec skutečně předpokládal, že budu doma uklízet jen proto, že je to nejlepší způsob, jakým může vdaná žena strávit volný čas. Neberu to jako útok proti sobě - já se mu na to můžu zvysoka víte-co, jen konstatuji, že tyhle názory jsou ve společnosti ještě zakořeněné. Mě neohrožují, ale někoho mohou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Adys Žena

Založeno: 03.05.2009, 13:33

Pokud jste si nevšiml v naší první diskuzi, nejsem žádná bojovnice za feminismus. Žiju v hlubokém přesvědčení, že obě pohlaví jsou si rovnocenná, a to v dnešní době často s důrazem na to, že se nesmí zapomínat na mužskou rovnoprávnost. Nerozlišuji při posuzování lidí podle pohlaví a rozhodně si nemyslím, že muži jsou na světě jen od toho, aby tyranizovali ženy (spíš se mi někdy zdá, že je to naopak :-D ). Vy ale, bez ohledu na to, jestli jste muž nebo žena (jste muž, nebojte, já vím), jste si mě od počátku zařadil do určité škatulky a podle toho se mnou komunikujete. A TO mi na Vás vadí - ne to, že jste muž a že kritizujete feministky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 03.05.2009, 16:31

Heh, vy mě bavíte :-D
- To jsem rád. Aspoň někdy se člověk zasmát musí.
. a krkat, to jde zvláště bratrovi (ačkoliv na manžela nemá - já se to od nich zatím marně učím).
- Pravidelně hlašte pokroky, pls.
A ano, můj otec pravidelně jezdí 300 km, aby zkontroloval, jestli máme doma uklizeno. Jistě.
- Až tak daleko jste utekla? Já myslel že lítá, ale 300km, to je jen vejlet. Procházkovou chůzí tam a zpět.
Ano, svět je na mě zlý, .... zajímají jen drby, móda a způsoby manipulace s muži a mám slepičí mozeček.
odjet do Čečenska.)
- Jakože žít, provdat se tam a tak? ouha...
Jaký já mám strach ze šovinistů... ach :-)
- eee, neny to jakože tota intorénye?
Jo, a taky z počítače, že mě sežere.
- A to jsem Vás konejšil že nemá pohlaví, ale když to teď prasklo, ... je to chlap a tak Vás diskriminuje, no...
A jediný Vy! jste mě pochopil. Správně jste mě zařadil do odpovídající škatulky a pomohl mi tak najít mé místo ve světe. Jste obdivuhodný a navýsost se vyznáte v ženách. Velmi Vám děkuji. Poklona.
- eee, neny to fšecko jakože tota intorénye? Ale za poklonu děkuji.

Ulízel jste někdy, pane?
- Co to je? To je ta nová pánská rtěnka?
Ono to totiž taky zabere nějaký čas, takže uklízení skutečně stojí v protikladu k ostatním zájmům - ale o to v mém příspěvku vůbec nejde...
- Aha, nejde proto jste to postavila jako buď a nebo.
Princip je v tom, že to žádná rejpavá nebyla - že můj otec skutečně předpokládal, že budu doma uklízet jen proto, že je to nejlepší způsob, jakým může vdaná žena strávit volný čas.
- Nebo si třeba myslí, že máte domácnost na prvním místě. Možných vysvětlení je jistě víc než jedno, ale je to Váš otec a třeba jste se spolu o tom přímo bavili a on Vám to takto řekl.
Neberu to jako útok proti sobě - já se mu na to můžu zvysoka víte-co, jen konstatuji, že tyhle názory jsou ve společnosti ještě zakořeněné. Mě neohrožují, ale někoho mohou.
- Na to, že to neberete jako invektivu jste to uvedla zajímavým způsobem.
Pokud jste si nevšiml v naší první diskuzi, nejsem žádná bojovnice za feminismus.
- Všiml jsem si, že se neidentifikujete (zatím) jako feministka. Že ale ve Vás jejich víra pulzuje toho jsem si všiml.
Žiju v hlubokém přesvědčení, že obě pohlaví jsou si rovnocenná, a to v dnešní době často s důrazem na to, že se nesmí zapomínat na mužskou rovnoprávnost.
- No, to by asi chtělo delší diskuse. Každopádně já jsem přesvědčen že ženy jsou lepší než muži v ženských oblastech a muži zase v těch mužských. Na neštěstí pro muže, jsou ty mužské věci vnímány když ne přímo jako špatné, pak alespoň škodlivé a zavrženíhodné.
Nerozlišu
ji při posuzování lidí podle pohlaví a rozhodně si nemyslím, že muži jsou na světě jen od toho, aby tyranizovali ženy (spíš se mi někdy zdá, že je to naopak :-D ).
- Jste privilegovaný druh žena, takže si takový luxus můžete dovolit. Jiskérka však možná někde ve Vás plane, občas si asi něčeho všimnete.
Vy ale, bez ohledu na to, jestli jste muž nebo žena (jste muž, nebojte, já vím), jste si mě od počátku zařadil do určité škatulky a podle toho se mnou komunikujete.
- Komunikuji s každým podle toho jak se projevuje. A když se někdo projeví jako Vy, pak reaguji jak se stalo. Škatulku jste si vybrala sama a sama do ní hupla, já Vás nikam nesměroval.
A TO mi na Vás vadí - ne to, že jste muž a že kritizujete feministky
- Ano, mnozí (většina) škatulkuje. V umění, hudbě, ve všem možném. Je to takový všeobecně rozšířený způsob uvažování. Já nejsem vyjímkou, ovšem s malým rozdílem. Do mých škatulek si lidi skáčou sami, já si je někam řadím velmi zřídka. A co se týče diskusí, tak mám jen dvě. A to většinou ne podle diskutujícího, ale podle postu. Buď k danému postu mám co říci, nebo ne. A když mám, tak buď je nad mou hranicí akceptovatelnosti, nebo ne. A vzhledem k tomu že jste zde asi nová a zatím splňujete kritéria, tak na Vaše posty reaguji. Samozřejmě bych respektoval že Vy reagovat nechcete. V pořádku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.05.2009, 20:12

Doporučuji přečíst si předchozí diskuze. Nejste jediná, která přišla na tento web s ideou "já jsem přeci normální ženská, ukážu chlapům, že nejsme všechny bláznivé feministky." :-) A skoro každá se dozvěděla, že je dokonce feminacistka!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 09:04

Ano, a zvláště dopouručuji přečíst si tuto výměnu názorů:
http://www.rovnopravnos
t.cz/zpravy/domaci-nasili
-1256/

Speciálně Teryin příspěvek ze 17.03.2008, 23:05.

A porovnat ho s tím, co Tery o sobě průběžně říká, naposledy v diskusi u tohoto článku (03.05.2009, 01:20 - "Když já mám prostě dobré srdce.")

A vzít v potaz, že je to právě Tery, kdo tady s největší oblibou obviňuje ostatní z filtračního vidění.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.05.2009, 10:17

Ty, ty, ty! To se dělá naší dobrosrdečné Terynce, Vy ošklivý jeden?

To bylo pro Tery, aby věděla, že se jí někdo s modrým kroužkem zastane. Jinak slušná smeč. :D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 10:29

Díky :-) Vždycky jsem věděla, že máte pro mě v srdci místečko :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.05.2009, 11:57

Když pošlete fotky, tak třeba nejen v srdci. :D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 14:13

Lepší než kdybych vám ležela v žaludku :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 10:29

Já vím, že to bolí, když mluvíte o "typicky ženských vlastnostech, typycky ženských reakcích" a najednou se vám připomene, že i vaše matka, žena, sestra jsou ženy... Mluvčí si třeba představuje, že svojí ženu/matkju/sestru/dceru tím nemyslí. Ale ten druhý už ji tím myslí, chápete? Proto není správné generalizovat a když už se generalituje, tak musíte počítat s následky.

Nejen, že mám dobré srdce. Mám i bystrý rozum. To je dar...
p.s. Nemluvila jsem ani tak o sobě, jako třeba o Janě.
i když, když o tom tak přemýšlím, kolikrát jsem tu třeba zmínila probl,émy mého kamaráda, kterému jeho ex nechtěla dávat mladého? hm, mockrát... nejsem žádná feminacistka, to je jednou jisté, zrovna jsem si koupila lodičky, to se jednoznačně vylučuje

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 11:08

Už jsem vám to v té citované diskusi řekl: vy jste se tam sprostě a hulvátsky navezla do luboba, který tady NIKDY nic nenapsal o žádých typických ženských vlastnostech, a ani vás nikdy neoznačil za feminacistku. Vůbec s vámi v tom vláknu nemluvil. Tak se tu proboha neobhajujte tak stupidním způsobem.

Jediný, kdo tady systematicky používá výraz feminacismus, je zaz, a ten označil za feminacistu i mě. A co má jako být? Opravňuje mě to, abych kvůli tomu sprostě urazil někoho jiného? Případal bych vám potom jako bystrý, rozumově založený dobrák od srdce?

Ta vaše zaslepenost je až fascinující.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 17:01

Lubob souhlasil s autorem, který tvrdil, že každá šestá žena podstrčila manželovi kukačku. To je dost žen, aby se člověk, který tomu věří, chtěl ujistit, ne? Beru to jako přirozené.
Ledaže by si myslel, že všechny (každá šestá) CIZÍ ženy podvádí. To pak ano.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 18:54

Tak na této úrovni se odmítám bavit, pardon. Vy na normální diskusi prostě nemáte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: lubob Muž

Založeno: 06.05.2009, 07:17

kecate, kecate, kecate.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: abc Žena

Založeno: 05.05.2009, 11:27

Porovnávám... a co vidím: už u prvního pokračování této slátaniny správně odhadla, kam autor míří: k obhajobě násilí mužů na svých ženách. Na rozdíl od Luboba, který se ho bůhvíproč snažil zuby nehty bránit. Načež u druhého pokračování musel sklapnout, protože autorovy výroky, že domácí násilí není nějaký patologický jev, ale PROSTŘEDEK K NAPLNĚNÍ BIOLOGICKÉHO POSLÁNÍ MUŽE V RODINĚ potvrdily, že Tery měla od začátku pravdu.

Takže Tery má nejen dobré srdce, ale taky jí to myslí. Což dokázala i tou výzvou ke slintání na tyčinku, kterou Luboba elegantně upozornila, že podle jím tolik hájeného autora každá 5. manželka zanáší a její dosud "slušný" manžel by ji bezpochyby zmlátil, jen kdyby si nechal udělat DNA testy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 12:45

Pak se měla zaměřit na autora a na to, co napsal on. A ne na diskutujícího, který několikrát výslovně řekl, že s řadou věcí v tom článku nesouhlasí. Pokud jste si ale navzdory tomu naprosto jistá, že lubob autora zuby nehty bránil, nevím k tomu co dodat.

Byla to od ní sprostá a zákeřná podpásovka. Ale klidně jí věřte, cokoli tu o své šlechetné povaze napíše.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: abc Žena

Založeno: 05.05.2009, 13:54

Možná s něčím nesouhlasil, ale zuby nehty autora bránil před názorem, že násilí manžela proti manželce vysvětluje jako zcela přirozené. A ty, kteří byli bystřejší než on a proti této myšlence se dokázali ohradit už v prvním díle, obvinil z manipulativního podsouvání vlastních interpretací do autorových slov. Až u druhého pokračování mu konečně docvaklo, že autor sere do vlastního hnízda když muže má za přirozené násilníky.

Na Teryně slovech nic sprostého nebylo, akorát se snažila Lubobovi přežvýkat smysl autorových slov, že i on by svoji ženu PŘIROZENĚ MUŽSKY zmlátil, kdyby si udělal DNA test s negativním výsledkem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 14:52

Ti bystřejší se tedy ohrazovali proti myšlence, která v článku, resp. v první jeho části, nebyla - a lubob měl tudíž pravdu, když chtěl aby se diskutovalo o tom, co bylo psáno a ne o tom, co si tam který jasnovidec domyslí. To jsou elementární pravidla diskuse, která bohužel spousta není schopna pochopit, a místo toho rozpřádají myšlenky o svém bystrém rozumu.

Tery tu mockrát deklarovala, že smysluplných diskusí se neúčastní. Takže nic lubobovi přetlumočit nechtěla, nic takového není její cíl. Ostatně kdyby byl, tak to mohla udělat nekonflitkně a srozumitelně, přímo. Místo toho se zachovala tak jak naznačujete - jako přežvýkavec.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 16:59

To je právě ta velká ironie, že když uráží všechny ženy (případně schvalují násilí na nich), vlastně uráží i své blízké. A když se jim to připomene, je oheň na střeše...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 18:49

Oheň na střeše jste ale spustila vy, to vám jaksi uniklo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 22:19

Neuniklo, vždyť já vím, že jsem to byla já, kdo luboba rozčílil poznámkou, že i jeho žena je žena.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 05.05.2009, 23:00

No jasně, to víte že jo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Johny Muž

Založeno: 06.05.2009, 09:00

Není žena jako žena! Já mám doma ženu. Lubob má doma taky možná ženu... Ale tady nejsou ženy, tady jsou namyšlený ubožačky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: lubob Muž

Založeno: 06.05.2009, 11:11

zase kecate. jednak jste to nerikala mne & druhak jste me tim nikterak nerozcilila, protoze ani nemohla. moje zena zena je & kopyto jako vy na tom nic nezmeni.
snazite se zase vykecat z toho trapasu, kdy jste mi s sestimesicnim predstihem "vratila" to, jak se zde vyjadruji o zenach, coz se ukazalo, ze je podle vas to, ze vsechny zeny smahem oznacim za feministky, z cehoz nakonec vyplynylo, ze slo jen o to, ze jsem jedne jedine olze rekl, ze obhajuje feminismus, k cemuz se nakonec sama dobrovolne priznala.

zijete v bludech, ktere si sama konstruujete, abyste dala jakestakes ospravedlneni tem vasim psychopatologickym uchylkam.

mimochodem, kdyz jsem ji dal precist ten vas skvost o naslintani na tycinku, podivila se, proc se s takovou kravou vubec bavim.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: lubob Muž

Založeno: 06.05.2009, 11:14

"To je právě ta velká ironie, že když uráží všechny ženy (případně schvalují násilí na nich), vlastně uráží i své blízké"

velka ironie je, ze vy si tu hrajete na velkou (vtipnou) ironicku, & pritom se nezmuzete na nic jineho nez na sproste lzi. nikdy jsem neurazel zeny (natozpak vsechny), nikdy jsem neschvaloval nasili na nich.

jak daleko ve sve ubohosti jeste umite zajit?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: lubob Muž

Založeno: 06.05.2009, 07:20

& vy taky. kecate, kecate, kecate.

ja to chapu. jedine na co se ubozaci jako jste vy (& ta prastena tery) zmuzete, jsou lzi o tom, co kdo kdy napsal. spolehate se, ze nikdo se nebude hrabat v rok starych diskusich & hledat, ze to tak vlastne nebylo.
nic noveho ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.04.2009, 00:42

Galantnost má jednu zajímavou vlastnost. Když na sobě mám sukni a týco s výstřihem, tak je to kolem mne samej gentleman. Dveře tady, dveře támhle, můžu vám pomoct s tímhle... Ale když mám džíny a jsem zachumlaná do mikiny, nebo je mi nedejbože blbě, gentlemani jakoby vymřeli :-)

Obecně nepotřebuji pomoct otevřít dveře ani v sukni, ani v mikině, ale s náručí papírů. Jako každej...

To je jak v tramvaji. Tam taky nepouštím lidi sednout, protože jsou starší než já. Pouštím je proto, že mají obtíže stát. Jedním z důvodů může být i stáří (nebo nemoc, zranění, těhotenství, visí na nich malé dítě...)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: mašinka Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:06

Njn. Na přenášení spisů je dobré se vybavit zavazadlem - aktovka A4 obvykle sebeobsažnější diplomku pojme. Pokud zavazadlo opominu, nemohu si holt do zbylé ruky narvat kafíčko. Ještěže polila jen sebe.
Taky pouštím lidi sednout, kdykoliv vypadají, že to potřebují, ale taky znám v okolí jednu, co přijme pozvání na tůru a pak dorazí v lodičkách, celou cestu kňourá a poukazuje na tu nespravedlnost, že my ostatní máme pohodlné boty. Považuji za docela výchovné to těmhle nechat vyžrat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:43

Když u starší aní váhám zda pustit, nebo nepustit, podívám se na boty. Podpatkářky nepouštím.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:46

To je teda dilema. To neřeším, protože si zásadně nesedám. Zejména polstrované sedačky jsou tabu. Kolegyně takhle jednou jela do divadla, v tramvaji se sedla a po chvíli začala pociťovat nepřijemné vlhnutí zadní partie. Z divadla sešlo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:55

:-) brrr, to se mi ještě nestalo
ale máte pravdu, polstrované sedačky jsou ZLO :-)

jinak já mhd jezdím často, v podstatě furt, takže si sedám v tramvaji, metru, busu i vlaku, s vědomím případného rizika...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 30.04.2009, 13:24

Ja si sedam a jeste k tomu temer okamzite usinam.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: maš. Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:59

Tak přísná nejsem. Viz Vranolump - někdy je k společenskému úboru důvod. Ovšem na VŠ jsem chodila s baťůžkem, do nějž se A4 vešly.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.04.2009, 10:09

Ve věku, kdy já pouštím starší dámy sednout, už k takovému úboru důvod není. (Bože, zbav mne zlého cynizmu, mám chuť zažertovat o příležitosti, kdy vysoké podpatky nevadí :-() Stejnou službu vykonají pohodlné ploché tmavé střevíce.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 30.04.2009, 10:45

Teď jsem to trochu nepochopila. Nesedám si nikdy, tak nemusím nikoho pouštět. Osobně jsem zvědavá, kdy někdo pustí sednout mě. Manželovi se to už stalo a to je mladší než já, sice o pár měsíců, ale je. Asi nevypadám ještě až tak vetše. :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Johny Muž

Založeno: 30.04.2009, 12:19

Tak co "holky", hezky jste si pokecaly! A na jak úžasný téma, k absolutní dokonalosti vám k tomu chyběly už jen, díky bohu, odevší Alizon s Kristinou!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 30.04.2009, 12:21

Co se do toho montujete, troglodyte... radši pokecejte se svými bratry v triku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.05.2009, 12:58

:-) troglodyt :-) proč mě nikdy nenapadlo používat to jako nadávku

a přitom je to takové sofistikované

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.05.2009, 12:56

No, myslela jsem tím, že pouštím sednout tak staré babičky, po kterých už nikdo nemůže chtít, aby nosily štekle.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: alane Muž

Založeno: 30.04.2009, 10:51

Zajímavé, já když se obléknu jakkoliv, gentlemanky jako by vymřely:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 30.04.2009, 11:01

Už jste zkusil mini a lodičky?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji to za to

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.05.2009, 12:59

přesně!

gentlemanky nevím, ale mohlo by se chytit dost gentlemanů středního věku z kapitalistické ciziny

zvláště pokud budete ty dveře chtít otevřít u našich západních hranic

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Stoji to za to

Autor: NTPT Muž

Založeno: 03.05.2009, 10:23

Jestliže dříve galantnost končila za dveřmi domu, nebyla to galantnost ale pokrytectví a dvojí morálka. a to jsou problémy rozšířené bez ohledu na genddr dobu nebo kulturu.

Imho ona galantnost je stav duše, ne přetvářka a takový Poirot byl určitě galantní i za zavřenými dveřmi.

Odpovědět na příspěvek

 

"Z mužů..."

Autor: alane Muž

Založeno: 29.04.2009, 15:42

Odpovědí: 3

Hulváti se stávají z žen, řekl bych. Jejich promiskuita, bezohlednosti a aroganci se každopádně muži těžko někdy vyrovnají.
Ale taky věřím, že v nich to gentle(wo)menství dříme a začnou mi pomáhat, zachraňovat mě a chovat se ke mně uctivě a slušně, protože jsem muž. Já se na ně za to hezky usměju. I když čurám vestoje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: "Z mužů..."

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 29.04.2009, 15:57

Slusny clovek pomuze bez ohledu na pohlavi. nebo vy nejak rozlisujete komu podrzite dvere, kdyz ma plne ruce ?

Odpovědět na příspěvek

 

Čtěte pořádně

Autor: alane Muž

Založeno: 29.04.2009, 16:14

Říkám, že něco takového rozlišuju? Já jenom volám po stejném metru. Když máme tu rovnoprávnost:-) Nebo jste snad někde četla výzvy k ženské galantnosti?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: "Z mužů..."

Autor: alane Muž

Založeno: 29.04.2009, 16:16

Mimochodem Vaše reakce je opravdu tragikomická vzhledem k tomu, že jediný, kdo takhle rozlišuje, jsou právě takovéhle články.

Odpovědět na příspěvek

 

Pěkný článek.

Autor: Kolemjdoucí Muž

Založeno: 29.04.2009, 15:57

Odpovědí: 1

To je ten problém: na feminismus doplatily i ty ženy, které feministkami nebyly a nechtěly s tím mít nic společného. I ony teď musí žít ve světě pokřiveném feminismem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pěkný článek.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 29.04.2009, 16:15

Asi to problém není. Žádný odpor z řad žen, jež ženami být chtějí a jsou jimi rády nějak nezaznamenávám. To že si občas některá posteskne tak jako v tomto článku je pravda, ovšem bez efektu.

Odpovědět na příspěvek

 

Článek

Autor: alane Muž

Založeno: 29.04.2009, 16:19

Odpovědí: 9

Vlastně vůbec nevím, co tím básnířka chtěla říci. Zpatlanina bez hlavy a paty.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Článek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 29.04.2009, 20:46

Ja ten slohovy ukol pochopil tak, ze slecna je nadprumerne neohrabana - at uz ve dverich, v tramvaji ci na lyzich. Dokonce se ani neozve pri loupeznem prepadeni. Dale neni typem zeny, ktera by mohla delat modelku.
Spise preferuje poklidny zivot, dale preferuje byt osobou neznou a slabou, ktera si u muze vazi chovani gentlemana. O to ji ale pripravuji feministky, ktere gentlemanstvi povazuji za harasment. Nasledkem toho se zmensuje pocet gentlemanu a stoupa pocet "hulvatu", at uz muzskych ci zenskych. Vrcholem te zrudnosti jsou feministicke pokusy curat ve stoje.

Hlavu a patu to ma, otazka je zda se s timto nazorem hodlate identifikovat, pripadne jak daleko.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Článek

Autor: alane Muž

Založeno: 29.04.2009, 22:24

Tak to teda opravdu nehodlám:-) Jinak nemýlím-li se, řeč je (jako vždy) jenom o hulvátech mužských.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Článek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 29.04.2009, 23:01

Ale kdepak: Na muze klade ocekavani a sny, na zeny ne, protoze je normalne sexualne zalozena. Proto kritizuje i ty samicky, ktere vytvareji drsnejsi realitu.
Vlastne nekritizuje muze hulvaty, ale chybeji ji muzi gentlemani. A to podle ni zpackaly prave feminitky.

Takze vlastne jde o kritiku zen, predevsim feministek a nasledkem cinnosti feministek je ztracejici se ideal v realite - muz gentleman.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Článek

Autor: alane Muž

Založeno: 30.04.2009, 08:40

Zdravím, trochu složitá konstrukce, ale budiž. Proč se ale nikdo nesvěřuje se svými sny o ideálu ženského gentlemanství? Že by z gentlemanství?:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Článek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 30.04.2009, 21:27

Zdravim, to je velmi zajimava a dobra myslenka.
O snu "ženského gentlemanství" se nikdo asi nesveruje, protoze ho zadny chlap asi nema :)
Chlap muze byt rad, kdyz se zenska chova jako partnerka a nevidi v nem bud sexualni objekt (za mlada) nebo financni objekt (za stara): Definici "za mlada / za stara" konkretizuji ohledne veku chlapa, ne zeny :) Vyjimkou jsou jen sameckove z bohatych rodin, tam je mozne lepe kombinovat obe vlastnosti v jednu osobu.

Zeny z velke casti mysli jinak nez muzi. Oficialne tomu zeny rikaji "alfa-samecci" apod., v realite jde v prvni rade o tok financi pro "beta-samice".



Tendence k tomuto chovani je vice ve statech, ktere "oplyvaji" chudobou, mene se projevuje ve statech bohatsich.

Ale zduraznuji, existuji i solidni zeny, jedno v jak bohatem state ci v jake nabozenske teritorialni oblasti. Tech je ovsem stejne malo jako gentlemanu, mozna a pravdepodobne mene :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Článek

Autor: Sid Muž

Založeno: 29.04.2009, 22:26

Chtela rici:
1) Feminismus bojujej za zeny i kdyz si to ani nepreji
2) S feminismem zeny ztraceji sve prirozene vyhody
3) S feminismem neziskavaji pomyslne "vyhody" muzu
Shrnuto a podrtzeno - pokud se lan snazi cpat mezi vlky, neprospeje to zpravidla lani.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Článek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 29.04.2009, 23:05

Uplne vedle :) - mimo bodu 1), castecne 2)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Článek

Autor: Sid Muž

Založeno: 29.04.2009, 23:29

Nebudu prilis polemizovat s Vasim "nazorem", jen poznamenam:
UPLNE znamena cca 50%. Vite, ani mne nezajima, proc si myslite, ze zbylych 50% je spatne. Jsem konsternovan z Vaseho zpusobu presentace vysledku - UPLNE znamena 50%??? To je "ponekud" tendencni. Nemam naladu s Vami dale polemizovat, je to pod mou uroven.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Článek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 30.04.2009, 21:48

OK - kdyz je to pod "Vasi uroven" - ja to akceptuji :)

Ale vecne k bodum:
1) Feminismus narizuje urcity zpusob zivota zenam, ktere si to v tom smyslu nepreji - v tom souhlasim na 100%
2)"S feminismem zeny ztraceji sve prirozene vyhody", tady jsem opatrnejsi, protoze ziskavaji zaroven jine vyhody a je na zene, co se ji libi vice. Tady tedy souhlasim jen NA 50%.
3) "S feminismem neziskavaji pomyslne "vyhody" muzu", ziskavaji ALE moznosti se rozhodovat jak se jim libi. takze nesouhlasim na 100%.

Ale o to vse - co uvadite - neni hlavnim bodem, jste mimo, proto muj vyraz UPLNE.

Pro me jsou zase "Cechacci" a "obyvatele Chanova" pod moji uroven - jsou si prilis podobni (pro neschopnost tolerovat jiny nazor, nez to hovno co maji v hlave). Proto bude lepe, kdyz nebudeme v budoucnu spolu komunikovat, kdyz takova komunikace je "pod uroven" obou z nas.

Odpovědět na příspěvek

 

proč bych měl být milý

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.04.2009, 01:45

Odpovědí: 15

na nějakou emancipovanou krávu, která ve mě stejně vidí jen mužské šovnistickéé prase, násilníka a prznitele už jen s podstaty toho že jsem muž ?

A mimochodem, jeden takový postřeh, který se jmenuje "emancipovaná na přechodu": Skuste zastavit někdy na přechodu a nechat lidi projít. jako řidič tak musíte ze zákona a tak bývá člověk svědkem docela paradoxní situace. stará bába o berlích zrychlí, protože není zvyklá dělat jinejm problémy (přičemž by se každý smířil s tím že překulhá přechod za dvojnásobek času). Ale běda, když vleze na přechod mladá ženská. Jakmile jí člověk zastaví, ona vypne kozy, natřese zasdek, skrátí krok a SPOMALI. Jen se dívej, na mně emancipovanou svéprávnou ženskou. To JA mám teď tady přednost , já mám právo a tak jej jaksepatří využiju a dám ti to vyžrat ty bezmocnej blbečku. Ted mámm JA tu moc a dám ji co nejokázaleji najevo, ty mužská nulo za volantem

A já mám pokaždé chuť vrazit tam kvalt a takovou píču prostě přejet.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: proč bych měl být milý

Autor: abo Muž

Založeno: 30.04.2009, 08:29

Není to náhodou opatrovnická soudkyně?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: proč bych měl být milý

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 30.04.2009, 09:08

Já na štěstí takových zážitků moc nemám. Ale když se stane, tak se bavím a je-li čím tak také kochám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: proč bych měl být milý

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:39

Vy holt za vším vidíte útok na sebe. Moje zkušenosti z přechodů - a že jich v Praze je- jsou, že někdo zrychlí , někdo se klackuje a na pohlaví nezáleží. Nebo si mám snad myslet, že ploužící se skejťák na mě nějak útočí, protože jsem ženská? To asi sotva. Dozajista mě ani nevnímá. Já když přecházím, tak taky nekoukám, kdo to auto řídí. Za mnohem horší považuji chodce, kteří najednou skočí na přechod a myslí si, že to člověk ubrzdí na jednom metru.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Sid Muž

Založeno: 30.04.2009, 09:45

Souhlas! Chovani na prechodu je dost individualni a nevsiml jsem si, ze prilis zalezi na pohlavi. Lidi se krome na muze a zeny deli na rozumne a pitomce a mam pocit, ze jsou v obou rovinach rozlozeni rovnomerne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.04.2009, 13:38

možná tady na maloměstě je to jiné, tady mám fakt s určité skupiny žen - dobře odhadnutelné - takový pocit. A ano, u mužů se mi nepodařilo identifikovast žádnou takovou skupinu, s chováním které popisuji (až na bilirubin).

Odpovědět na příspěvek

 

Hrozný je, že.....

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 01.05.2009, 07:16

se vůbec trotl jako ty dostane za volant. A už to tvoje machrování na maloměstských přechodech svědčí o tom, že by jsi měl maximálně používat koloběžku.
Zaplať si už konečně holku, když jsi jinak neschopnej, ať tě nerajcuje každá žena na přechodu.
Máš už z toho sebeukájení vypatlanej mozek. :-)))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Hrozný je, že.....

Autor: NTPT Muž

Založeno: 02.05.2009, 12:42

vrátil jsi se z mexika ? mluvi s tebe chřipka ty prase :o))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.05.2009, 12:53

Jedna moje kamarádká říká: Jako cyklistu mě štvou řidiči a chodci, jako chodci mi lezou na nervy řidiči a ciklisti a když řídím, můžu se zbláznit z chodců a těch magorů na kole :-)

Jinak jako rodilé pražátko jsem nabyla té zkušenosti, že pokud svůj "úmysl vstoupit do vozovky" nedáte najevo důrazným nákrokem, nikdo vás nepustí. Takže ten človíček, o kterém se vám zdá, že vám náhle skočil pod auto, může stát na přechodu už hodnou chvíli, a to bez úspěchu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: proč bych měl být milý

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 22:04

Jediný problém emancipace je tento: Jakmile se jakákoliv skupina lidí emancipuje, tak část lidí z té skupiny, vůči které k té emancipaci došlo, to zkrátka neunese, a poté veškeré prohřešky individuálních příslušníků té nově emancipované skupiny svádí na to, že emancipace ty nově emancipované zbavila veškerého rozumu, popřípadě že ti nově emancipovaní rozum nikdy neměli, a proto se ani neměli emancipovat.
Btw - nedávno mě vezla maminka (45 let) autem a mimo (!) přechod zastavila starší (60 let) dámě, která učinila přesně to samé, co popisujete. Asi si při tom myslela: "Tak, ty mladá důro, co si vozíš p*del v autě, teď ti ukážu, co to znamená být počestná žena, která celý život chodí pěkně pěšky!" :-D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: NTPT Muž

Založeno: 02.05.2009, 12:45

No to je ilustrace jiné ženské typické vlastnosti. ZAVISTI...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Adys Žena

Založeno: 02.05.2009, 14:33

Tak já se Vám divím, že taky nějak neoznačíte chování té babičky, co zrychlí... není to třeba tak, že se chce předvést a ukázat Vám, že "i stará ženská toho vydrží vždycky víc než chlap"? :-D :-D :-D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.05.2009, 19:51

Teď jste to vystihla! Přesně! VŠECHNY ženské na této planetě dělají na NTPT dlouhý nos :-) Trudný to život :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: NTPT Muž

Založeno: 03.05.2009, 10:20

Proč bych to dělal ? Nejste nemocná ? neberete nějaké drogy ?

Lidí, kteří si dovedou navzájem drobně pomoci, nebo si navzájem dokáží nedělat jeden druhému naschvály, i když se třeba jen náhodně potkají, těch si vážím. Na rozdíl od oněch slečen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Adys Žena

Založeno: 03.05.2009, 10:31

Drogy neberu. Ačkoliv právě jsem se přejedla hroznového vína a cítím se poněkud v oblacích - ale to Vás počítám nezajímá... Každopádně se mi zdá, že jste vůbec nepochopil, v čem spočívalo těžistě mojí nejapné poznámky. Nemám Vám to za zlé, někteří lidé zkrátka nemají smysl pro humor, ale mají třeba jiné dobré vlastnosti.

Rozhodně mi také vadí, když se k sobě lidé nechovají se základní lidskou slušností a uznávám, že "nafrněných nemožných a tupých jedinců" se najde dost i mezi mladými ženami. Mně pouze vadí, že Vy to tady prezentujete jako čistě ženskou záležitost a zhusta zobecňujete.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: proč bych měl být milý

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 03.05.2009, 17:59

To je snad lidská vlastnost, nikoli pouze ženská.

Odpovědět na příspěvek

 

Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 13:53

Odpovědí: 11

Líbí se mi příspěvek tam někde dole - o tom, že dotyčný podrží dveře komukoliv v jakémkoliv oblečení, pokud je to zrovna potřeba a je to vidět (že je to potřeba). Není díky tomu, že ženy a muži jsou rovnoprávní, konečně čas na to, aby se přestalo uvažovat o lidském pokolení jako o "ženách" a "mužích", ale zkrátka jako o individuálních lidských bytostech, z nichž každá je úplně jiná? A podle toho se k nim taky chovat? Jednoduše by se to dalo vyjádřit jako "být slušný člověk".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 01.05.2009, 18:07

Zajímavá idea. Jakoby genderu z pera vypadla. Myslím ale že to není problém.
Stačí vynalézt pilulky jako v tom SCI-FI se Stalonem, aby se vzájemně muži a ženy neviděli jako potencionální sex. partneři a je to.
Jo, pravda ještě všechny nějak donutit aby je pravidelně brali...

Klást rovnítko mezi slušností a gentlemanství je ... no, jak bych to jenom ...

Pozdravujte v muzeu utopií, kam takové ideje patří. Snad tato nebude stát tolik životů a trápení než se na to přijde a šoupne do ideo-těsné vytrýny.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 20:08

Odpověď viz níže, mimo vlákno...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.05.2009, 19:48

To jako, že myšlenka otevřít dveře tomu, kdo to očividně potřebuje, je sci-fi? Hustý :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 03.05.2009, 08:18

Milá Terinko, sluníčko sedmitečné já reagoval zejména na:

...aby se přestalo uvažovat o lidském pokolení jako o "ženách" a "mužích", ale zkrátka jako o individuálních lidských bytostech,...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 03.05.2009, 18:01

To by bylo příliš krásné, aby se to mohlo stát skutečností.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 04.05.2009, 10:16

Pozor, nebo se tou krásou rozplynete. :D

Já nevím jak kdo, ale jsem přesvědčen, že když normální muž uvidí ženu jež mu je sympatická, tak se prostě chová jinak, než když vidí nesympatickou. A také si myslím, že ženy to mají také tak. A to hold naprávíte jen důsledným odsexualizováním v chování, tedy navozením jakési sexuální sterility. Nemohu se ubránit tomu že takovou krásu opravdu nechci. Taková krása je leda na blicí pytlík.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 04.05.2009, 16:07

To znamena, ze se jako gentleman projevi pouze k jemu sympatickym zenam a na ostatni ty dvere klidne pusti ? To teda nic moc .

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.05.2009, 10:39

Ale kdepak. Jen pro pomalejší vysvětluji v čem má gentlemanství základ (normální lidská přirozenost). Tedy že to není žádná umělá teorie bez podkladu jako se snaží vymyslet a prosadit do života různí sociální inženýři v čele s pavědeckým křídlem feminismu genderem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 17:44

Nevím, jestli je to přesně to, co tím Aredhel myslí, ale řekla bych, že rozdíl mezi gentlemanismem (hezké slovo, ne?) a obyčejnou lidskou slušností je v tom, že v prvním případě pomáháte někomu, kdo se vám líbí, a v druhém případě pomáháte někomu, kdo to potřebuje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 05.05.2009, 18:22

To by bylo dost zavadejici, pak bych si mohla myslet, ze kazdemu chlapovi, ktery mi podrzi dvere se libim.Coz by se jiste nezakladalo na pravde.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 06.05.2009, 08:52

U Vašeho pojmu "gentlemanismus"
; mi chybí obsah, lituji. Abych se dovzdělal, zeptal jsem se strejdy a nic. Asi to s ním neumím.

Našel jsem zajímavý článek o gentlemanství:
http://ww
w.virtually.cz/index.php?
art=13355
S tamním popisem gentlemanství bych se mohl docela ztotožnit. Po přečtení možná pochopíte co by asi tak gentlemanství mohlo být a jak by asi tak mohl gentleman vypadat. (pro Vás = se chovat, nejde o fyzický vzhled)

Takže obyčejná slušnost je tedy podmnožinou gentlemanství, stejně jako galantnost.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 20:00

Odpovědí: 5

Bohužel pro Vás nežijeme ve stejné sortě lidí, zdá se. V mém okolí tahle "utopie" zpravidla problémem nebývá. A to se skutečně nepohybuji mezi vyslovenými příznivci gender studies, ba sama jsem poměrně dlouho nevěděla, co to gender studies jsou. Možná to ale souvisí s tím, že mí přátelé, muži i ženy, jsou samostatné, silné osobnosti a žijí s otevřenýma očima. A uvědomili si, že jsme ve 21. století. Vám přeji mnoho štěstí ve Vašem "superrealistickém&q
uot; životě.

PS: Často také stačí přemýšlet mozkem, a ne rozkrokem. Někdy by se Vám to mohlo hodit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 20:03

Jinak se omlouvám za nesrozumitelný překlep a špatné zařazení příspěvku do vlákna (aspoň to tu teď takhle vidím), ale můj počítač zdá se nepřeje mému diskutérství. (Zajímalo by mě, zda je ženského nebo mužského pohlaví.)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 01.05.2009, 20:34

Děkuji, více než výstižná sebediagnostika. Nemám co dodat.

Malé tajemství:
Počítač pohlaví nemá. Je to pouhý nástroj. Nic nedělá sám, dělá pouze to co mu přikážete. Tedy jak říkají ajťáci : "Nejčastější chyba v počítači se nachází mezi klávesnicí a opěrákem židle."

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 01.05.2009, 21:49

Heh, díky za vtipný postřeh. V tomto případě šlo sice o něco jiného (ani sebelepší ajťák si zkátka někdy neporadí s počtačem, který je příliš starý, zasekává se, a pak náhle vyvíjí přehnanou činnost), ale i tak si to budu pamatovat a někdy použiju ;-)
Jinak myslím, že naše další diskuze by byla zbytečná. Dva lidé, z nichž každý má svou pravdu a minimálně jeden z nich si tu svou pravdu nedá vzít, nemají o čem diskutovat.
Mějte se.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 02.05.2009, 10:09

Vše chce své. Mám-li starý a slabý stroj tak do něj nenarvu SW, který nezvládá nemám-li ovšem v úmyslu trénovat svou trpělivost.

OK.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Obě pohlaví

Autor: Adys Žena

Založeno: 02.05.2009, 11:17

Za prvé - nejedná se o můj počítač, můj je óká, bohužel ne vždy a všude se mnou :-)
Za druhé - když už tedy chcete kritizovat: píše se "vitrína", ne "vytrýna", a na jisté interpunkční jevy byste si měl dát také pozor.

Nyní tedy sbohem.

Odpovědět na příspěvek

 

Zavirej vratka!

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 02.05.2009, 10:55

Odpovědí: 24

Proc ty nejzatvrzelejsi feministky obdivuji svalnate chlapy? Proc existuji na Zapade feministky, ktere by chtely gentlemanstvi i feminismus, pricemz jejich genuspedagogove vyucuji jiz na zakladnich skolach deticky zpusobem: (citace ze zahranicniho tisku - popis jak probiha genusove vyucovani na jedne nejmenovane zakladni skole) "Pedagog M. P. vklada do promitacky obrazek zeny z televizniho serialu Desperate Housewives. Herecka ma dlouhe vlasy na ramena, perlovy nahrdelnik, ruzove saty a je nalicena. M.P. se obraci na zaky s otazkou: "Je tohle muz nebo zena?" Zaci se divaji na fotku a pak krici jeden pres druheho, ze to je zena. M.P. to vsak nestaci, jako odpoved. Pedagog chce vedet proc si zaci mysli, ze to je zena a jake znaky prozrazuji pohlavi osoby na fotce. Zaci ztichnou a jsou zarazeni. Po nejake chvili zacinaji premyslet a prichazeji s prvnimi odpovedmi na ktere vsak M.P. odpovida protiotazkami. Napr. "dlouhe vlasy" nacez pedagog odpovida, ze i muzi mohou mit dlouhe vlasy, "licidla" odpovida jina zakyne, nacez pedagog opet odpovida, ze i muzi se mohou preci nalicit - nikdo jim v tom v dnesni dobe nebrani. Po mnoha odpovedich tykajicich se vzhledu, ktere pedagog odrazi protiotazkami, prichazi jedna divka s odpovedi, ze se jedna o formu tvare a tvary tela, ktere prozrazuji, ze se jedna o zenu. Pedagog odrazi i tuto odpoved protiotazkou. Zaci jsou zarazeni. M.P. vklada do projektoru dalsi fotku s tehotnou zenou, ktera vypada jako muz a diskuze pokracuje. "Chci naucit me zaky, aby byli uvedomeli", vysvetluje M.P. "napr, ze je mozno prohodit obleceni, nalicit se a podobne". K.H. je konzult pro rovnost na stejne skole. Podle ni je nejlepsim zpusobem, zaradit predmet "genusova vyuka" tak, ze se integruje do vyucovani beznych predmetu a prostrednictvim diskuzi se pak snazi pedagogove pomoci zakum premyslet, kde se berou vsechny ty zastarale nazory o tom, co jsou muzske a co jsou zenske role."

A ted at mi nekdo rekne proc by mel muz drzet dvere takovym psychopatum? Divi se nekdo, ze kdyz dnes muz vidi ve dverich zenu, ktera uz na prvni pohled svym vzhledem a chovanim nese vsechny znaky psychopaticke feministky, tak muz prcha a dvere ji pusti do drzky? Karel Kryl mel na podobnou otazku kdysi odpoved v pisnicce "Bratricku, zavirej vratka!" I kdyz ta jeho se tykala psychopatu uplne jineho razeni, tak princip bude asi stejny.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Zavirej vratka!

Autor: Adys Žena

Založeno: 02.05.2009, 14:38

Jak víte, že autorka článku vypadá jako psychopatická feministka? :-D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Zavirej vratka!

Autor: Mistra Jarmila Novak Muž

Založeno: 02.05.2009, 14:59

Kde jsem napsal, ze vim jak vypada autorka clanku?

Odpovědět na příspěvek

 

trosku zpozdene pokracovani (musel jsem odbehnout)

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 02.05.2009, 15:47

Pokud si prectete celou diskuzi, tak se dozvite, ze nektere zdejsi diskutujici zeny citi jako nespravedlive a maji dojem, ze muzi oteviraji dvere pouze zenam, ktere uz svym vzezrenim se snazi zduraznit svou zenskost. Naproti tomu zenam, ktere se blizi chovanim a vzezrenim spis chlapum, muzi ty dvere jiz oteviraji mene ochotne nebo vubec. Tomu bych ja osobne veril. Kazdy clovek za svuj zivot sbira urcite zkusenosti a ty jsou pak zakladem pro podvedome, socialni vzorce chovani. Zkusenosti s feminstickymi psychopatkami ma dnes kazdy muz. Stejne tak ma kazdy muz zkusenost s zenami, ktere feminismus odsuzuji. Dalsi zkusenost, kteoru ma kazdy: feministky krici do sveta, ze zena, ktera se chce muzum libit je vlastne obeti patriarchalnich struktur. Z techto ososbnich zkusenosti tedy vyplyva, ze kdyz muz potka ve dverich zenu, ktera se chova a vypada velice tradicne zensky, tak si ji podvedome zaradi mezi "nefeministky" a tak se pak i tento muz podvedome, socialne zachova jako tradicne vychovany muz a dvere gentlemansky pridrzi. V opacnem pripade jedna s zenou (opet podvedome) podle zasad emancipace tzn. jakoby jednal s muzem a dvermi projde aniz by zene venoval zvlastni pozornost. Nemusi to nutne znamenat, ze ji ty dvere priplacne skodolibe na drzku, ale zena ocekavajici, ze ji ty dvere pridrzi muze nabyt tohoto emocionalniho dojmu. Co je na tom divneho? S pribyvajicimi zkusenostmi s extremnim feminismem v praxi bude takovychto pripadu pribyvat. Samozrejme, ze nemam na mysli pouze samotne vzezreni, ale cely komplex dojmu, kterym clovek pusobi. V hodne prefeminizovanych zemich toto tradicni, gentlemanske, muzske gesto cilevedome odbourali vyukou a vychovou ve skolach. Tim se dostavam oklikou zpet, kde jsem zacal muj prvni komentar: v takoveto spolecnosti, ktera postrada jakekoliv znaky rozdilu mezi zenou a muzem pak zeny utikaji do ciziny hledat "poradne chlapy" a muzi utikaji si hledat manzelky mimo svou vlast. Proc to komplikovat a nenechat veci, tak jak jsou dokud spolu muzi a zeny jeste jakztakz dokazi vychazet?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: trosku zpozdene pokracovani (musel jsem odbehnout)

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.05.2009, 19:53

Když se oblečete hodně "žensky", jak vy říkáte, tak tu pomoc z těch šteklí a upnutých krátkých hadrů i potřebujete.

Normální je otvírat dveře někomu, kdo má plné ruce, berle, je hodně starý nebo jinak indisponovaný, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Mistr Jarmila Novy Muž

Založeno: 03.05.2009, 00:05

Tak, aby bylo jasno: JA se rozhodne zensky oblekat nemusim a ani jsem po tom nikdy netouzil. Vsadim se, ze ve sve zaslepenosti neuhodnete proc. Tak vam to tedy prozradim: protoze jsem MUZ! Asi mame, ja a vy, kazdy uplne jiny nazor na to, cemu se rika "prirozena zenskost", coz mne vsak jiz davno neudivuje, jelikoz vas pripad to nebude ani cirou nahodou.

Á propos v otazce co je a neni normalni: normalni v dnesni dobe je, ze si kazdy clovek otevre dvere sam. Tak se snazte zit moderne a prizpusobte se! V civilizovanych zemich maji za tim ucelem dokonce nainstalovany otvirace dveri, ktere otviraji dvere, kdykoliv cidlo (ve dverich zabudovane) zaznamena nejaky pohyb v blizkosti dveri. Opet jsme u te techniky u zen tak malo docenovane, vidte! Staci tedy jen zamavat tou vasi osadrovanou rukou ci berli nebo jinou indisponovanou casti vaseho frekventne indisponovaneho tela ci jeho prislusenstvi. Pokud jste vsak jiz natolik stara, ze ani tento ukon nezvladate, tak staci zavolat ochranku nebo personal. Samozrejme za predpokladu, ze vam nedali sadru i na jazyk - coz bych u nekterych zen vrele doporucil jako prevenci. Clen/ka teto ochranky vam jiste rad/a zamava svou vlastni rukou za ucelem vam tyto dvere otevrit. Tento vynalez vymyslel MUZ, aby takovym, jako jste vy ulehcil zivot. Tak ho, prosim, nestezujte druhym! Proc tedy za tim ucelem musite otravovat jine muze, kteri jsou zaneprazdneni dulezitejsimi cinnostmi, nez otvirat dvere neprijemnym semetrikam? Ja vam otvirat dvere nejsem povinnen a zkuste mi dokazat opak. Thank You!

Odpovědět na příspěvek

 

Samostatnost mila Tery.

Autor: Mistr Jarmila Novy Muž

Založeno: 03.05.2009, 00:19

Take bych vam chtel doporucit obcas premyslet, kdo vas do te "indisponovane" pozice dostal. Jste to vy sama! Nebylo by lepsi si priste promyslet pruchod dvermi tak, aby jste k tomu nepotrebovala pomoc druhych? Preci jenom: kaficko v pretekajicim kelimku, chaoticky drzene papiry pod pazi a vsudemozne tak, ze vam padaji na zem at uz udelate jakykoliv sebemensi pohyb atd atd??? Nestydite se? Naucte se samostatnosti a hlavne: ucte se od nas - MUZU, protoze my jsme za cela tisicileti vzdy museli dvermi projit SAMOSTATNE a se VZTYCENOU HLAVOU a hlavne BEZ POMOCI DRUHYCH!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.05.2009, 00:22

Zrovna v tenhle pátek jsem úslužně přidržela dveře tomu gentlemanovi, co obsluhuje automat na kávu. Nesl nové náplně :-)

p.s. Čistě ze zvědavosti, jak rozumíte slovu "indisponovaný"
?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Adys Žena

Založeno: 03.05.2009, 08:17

No ne, hned bych taky chtěla být muž, abych se mohla pochlubit něčím takovým! Jen si to představte... všichni lidé mého pohlaví dokázali vždy sami projít dveřmi a BEZ POMOCI... ach... kéž už v procházení dveřmi postoupím do další lekce - myslím, že už tam je téma "Jak nalézt kliku" :-D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.05.2009, 15:36

Och, kéž by bylo více gentlemanů. Tolik dveří je na mé cestě do práce... Kdybych se tak narodila jako muž a uměla si je otevřít sama. :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 04.05.2009, 23:38

HAHAHAHAHAHA. Tery, pod clankem, kde si autorka stezuje, ze zenam nikdo dnes jiz neotvira dvere a kde ji par slepicek k tomu ochotne prikyvuje, vas pokus o ironii spis vyzni jako satrkasticka poznamka proti samotne autorce a jejimu clanku HAHAHAHA.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 14:17

"vas pokus o ironii spis vyzni jako satrkasticka poznamka proti samotne autorce a jejimu clanku HAHAHAHA."
zatímco to, hahahahaha, je co? :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 04.05.2009, 23:30

Adys, podle vasich prispevku budete ten pripad, kdy vam kazdy vecer dela problem nalezt klicovou dirku, ale mam z vas radost - aspon dokazete nalezt dvere. Otazka je, zda ty prave. Mozna, kdybyste aspon pro sebe nasla nejaky ten provaz, tak by se nam obema docela ulehcilo. Co rikate? Tu zidli vam vzdy nekde sezenu. Gentlemana v sobe preci jen tak hned nezapru :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Samostatnost mila Tery.

Autor: Adys Žena

Založeno: 05.05.2009, 10:59

Osobně preferuji sebevraždu nožem.

Odpovědět na příspěvek

 

Cekam na pozvani.

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 06.05.2009, 12:27

Uzasne! Mam z vas radost. Dejte vedet az se to stane skutecnosti. Prijdu vam, jako pravy gentleman, hodit na hrob venec z Barborky obecne (podle kvetomluvy to pry znamena "Mlcis-li, jsi zajimava").

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.05.2009, 00:20

No a já to mám tak, že když vidím, někoho o berlích nebo s plnou náručí papírů či nákupu řeknu něco jako "dovolte...prosím..&
quot; a otevřu mu dveře. Ta osoba se obvykle usměje a řekne "děkuji".
To jen, že jste mě seznámil vy se svou životní strategií, tak abyste měl něco na oplátku. Lidé jsou prostě různí :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Mistr Jarmila Novy Muž

Založeno: 03.05.2009, 00:31

A kde se v tom clanku pise neco o sadrach, ze jste se toho tak chytla?
Ja take, kdyz treba vidim v obchodnaku cloveka s provazem kolem krku, tak mu hned prinesu zidli.

Vas priklad o sadrach je totiz stejne frekventovany jako tento.

Slova, kterym nerozumite si muzete nagooglovat na internetu. Budte trosku samostatna, prosim. Preci nechcete, abych za vas i myslel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.05.2009, 01:20

Když já mám prostě dobré srdce. Jak někdo potřebuje pomoct, zvláště s takovou drobností jako s otevřením dveří, tak mu pomůžu, pěkně se usměju, on se taky usměje a hned je líp na světě...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: NTPT Muž

Založeno: 03.05.2009, 10:29

A co říkáte na to, že se tohle podržení dveří a úsměv už mnoha mužům na světě řádně prodražilo ???? že přišli díky tomu o zaměstnání, karieru, dostali nálepku sexisty a šovinistické svině apod ? Právě díky feminismu (a jeho obhájkyním jako jste vy)

Ale co bych vám povídal, vám jako ženské se to stát nemůže, vás za sexuální obtěžování níkdo žalovat nebude (snad možná kdyby váš protikus ve dveřích byla emancipovaná lesba), a s cizího, nebo nedejbože chlapa přece krev neteče a na ostatní máte svoje mozkové filtříčky....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.05.2009, 22:18

To víte, že jo :-) všechny na to čekají a jen co jim otevřete dveře, dostanou vás nejméně na Guantanamo, spíše však na elektrické křeslo. Zvláště pak ty, které zároveň číhají, kudy jezdíte do práce, aby vám mohly komplikovat život eroticky podbízivým pomalým přecházením přechodů.
Je to krutý svět...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: NTPT Muž

Založeno: 04.05.2009, 14:12

Ani toto vaše zesměšnování ovšem nevyvrací, že k mnou popsaným příkladům dochází.

Naopak , svědčí o tom, že se s existencí mnou zmíněného fenoménu, ani s jeho vazbou na feminismus, nedokážete "vyargumentovat"
; a proto raději volíte klasický "útok stranou"

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.05.2009, 15:35

Já si myslím, že nedochází. Osobně bych řekla, že za otevření dveří se nikdy nikomu nic nestalo. Ale můžete mě vyvést z omylu, pokud vy takový případ znáte...

Abyste se však dokonale jistil, můžete otevírat dveře jen mužům o berlích nebo s plnýma rukama.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Mistr Jarmila Novak Muž

Založeno: 04.05.2009, 23:41

Tery a proc tedy sedite tady a pisete romany o nedostatku gentlemanu? Ze by vam neco v tom vasem usmevavem, radostnem zivote preci jen neco obcas chybelo?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.05.2009, 10:33

Ehm, teď jsem se trochu ztratila v překladu. Kde píšu romány o nedostatku gentlemanismu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Mavta, mavat, mavat jako v prvomajovem pruvodu feministek!

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.05.2009, 10:45

Hm, a čo také si predstavujete pod pojmom gentlemanismus? Hen totog bude asi nejaké nové náboženstvo či ideológija, či hej?

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.